Krim Pinang Muda

krim pinang muda

Ramai biasa dengar dan tahu tentang khasiat tongkat ali, mahkota dewa, minyak belacak dan lintah untuk lelaki. Tapi, bagaimana dengan pinang muda? Buah yang biasanya di makan bersama sirih ini jarang di ketahui, khasiatnya boleh membantu untuk tahan lama ketika bersama isteri. Ia mengandungi alkaloid aktif dalam bentuk arekolin yang dipercayai memberi stamina, merawat lemah syahwat, membesar dan memanjangkan zakar! Sejak dari dulu, air perahan pinang muda diguna bagi mendapat hajat yang diidamkan.

Melalui proses ekstrak teknologi moden, kini terhasil Pinang Muda Natural Cream. Krim yang mengandungi pati pinang muda, dicampur pula dengan herba-herba seperti gambir sarawak, l-arginine dan habbatusauda. 



Pos PERCUMA untuk Semenanjung Malaysia, Sabah & Sarawak. Pesanan dibungkus dengan sampul 'bubble wrap' Prabayar Poslaju. Barang anda pasti sampai dengan cepat dan selamat.

Penghantaran secara terus COD boleh diatur ke kawasan:
Nilai, Salak Tinggi, Kota Warisan, Sepang, KLIA, Dengkil, Kota Seriemas, Enstek, Labu, Sendayan, Ainsdale, Seremban, Seremban 2, Senawang, Semenyih, Mantin, Pajam, Beranang, Kajang, Bangi, Bukit Mahkota, Seri Putra, Seri Kembangan, Serdang, Putrajaya, Cyberjaya, Pulau Meranti, Banting.